Isu Uji Rashid dan Terukir di Bintang

Seperti biasa tiap kali lepas AJL mesti ada kontroversi, kali ni hangat pasal penyingkiran penyanyi legenda Uji Rashid bagi menyanyikan lagu Yuna Terukir di Bintang

Bermacam macam pendapat dan alasan diberikan oleh pelbagai pihak baik Uji mahu pun Aizat malah pihak TV3 dan pengurusan Yuna.Tak kisah lah apapun komen namun masing masing punyai pendapat dan sebab bagi pertahankan apa yang mereka buat

Dan ini pula pendapat aku…hanya pendapat jer yer benda dah jadi nak cakap pun tak guna, pada aku kesilapan ini sebab kita ni manusia, kita hanya merancang tuhan yang menentukan.Punca silap adalah kerana Kak Uji tak sihat jer..dan yang lain2 tu adalah consequences je ..so tak yah lah tuding jari kat saper2 dan kepada Kak Uji jangan berkecil hati, sebab kak Uji masih lagi seorang penyanyi yang dihormati sampai bila2.

Done ..settle masalah hehehe

p/s Poyo semua ni!!!! Tahniah buat Jozan yang menang MLM2012

kredit gambar MYGOSIP.COM


Share

16 thoughts on “Isu Uji Rashid dan Terukir di Bintang

  1. azman

    Mungkin Kak Uji terlalu mengharap nak bawakan lagu tersebut,so bila nama dia digugurkan atas sebab tertentu,sedih la dia :)

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge