Lelaki Seperti Aku cover by Zarul Umbrella

Salam ..video ni adalah video pertama aku menyanyi sambil bermain gitar.. biasa2 je dari segi persembahan vokal..sebab tumpuan separuh telah ditumpukan kpd gitar..sekadar hiburan je la yer

Enjoys!


Share

48 thoughts on “Lelaki Seperti Aku cover by Zarul Umbrella

  1. maszull

    assalamualaikum zarul…seronokkan dpt main gitar di tepi pantai yang nyaman bersama deruan ombak yang memukul pantai…:)

    Reply
    1. JAI @ JEJAI

      Rasanya Kalo Penyanyi biasa menyanyi sambil strumming gitar rasanya tak jadik masalah. Tapi kalo Penyanyi jarang menggunakan Gitar bila nyanyi yang tuh agak payah rasanya…cewahhhhh..iyo iyo jer gua memandai komeng..hehe

      Reply
  2. delaila marsha

    wahhh!!! bestnya,….layannzzz plak kat pantai,….mau layan ombak rindu ni,…sbb ader bunyi ombak,…

    Reply
  3. Nieza Hamzah

    wahhh….best gak Abg Zarul nyanyi pakai gitar….cayalah…nt nyanyi lagu RKBB dan Panah Asmara pakai gitar plak…mesti bezzzzz giler punyer….
    Abg Zarul The Best….(^__^)

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge