Wordless Wednesday [Tersalah Eja]


Share

52 thoughts on “Wordless Wednesday [Tersalah Eja]

  1. delaila marsha

    nasib le kelantan tu di eja ngan betul,..klu silap jugak,…tak tahu ler bunyi apa,…salah2 eja pun rasa2nya sure ramai pelanggan ni,…

    Reply
  2. Rinna

    Adoiyai cam na leh salah eja..nie.. hehehe.. yg tukang buat banner tuh pun main bantai jerk ..tak cek dulu ke spelling tuh..

    Reply
  3. didie

    pheww..3 hari dok pulun baca blog ni dr mula..dgn tenet yg selow melow..sy gagahkan jugak..he3..cayok2..p/s : sy suka blog ni..ayat simple n mudah dipahami..*kelakar pon ye..hihi..then gambor jenjalan n sejarah idop plg best! teruskan berblog ye ..tq :)

    Reply
  4. Salina@IbuAqil

    Hik3!!! Awok x tahan tgk ejaan “CHICKLEN” tuh..
    Kalo anak awok tgk jenuh nak jawab persoalan2 yg timbul kat benak budak kecik tu plak nanti..
    Hi3!!

    Reply
  5. DianaAzis

    Hehe..rasanya disengajakan kot..kat Malaysia ni pasti ramai cikgu bahasa yang perasan..jadi nanti mesti la nak g try apa yg ‘freid’ tu..hehe..

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

CommentLuv badge